Obris Ski Lab

Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta določajo pogoje nakupa, rezervacije ter prodaje blaga, ki jo izvaja podjetje OBRIS ŠPORT d.o.o., Blejska Dobrava 113, 4273 Bl. Dobrava.

Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta obris.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Spletna stran in trgovina obris.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi, izposoji, rezervaciji oziroma prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje OBRIS ŠPORT d.o.o. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini obris.si. Spletna trgovina in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih s pogoji v nadaljevanju. Vsak uporabnik storitve spletne trgovine ima uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku, ki ga dobi prek elektronske pošte. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine obris.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Osebna izkaznica

Ime podjetja: OBRIS ŠPORT d.o.o.

Sedež podjetja: Blejska Dobrava 113, 4273 Bl. Dobrava

Matična številka: 7999461000

Davčna številka: 64793702

Vpis v sodni register: 15.06.2017

TRR: SI56 0700 0000 3310 506

E-poštni naslov: obrisi14@gmail.com

Telefonska številka: 031 222 921

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-poštni naslov, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave oz prevzema artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave oz prevzem),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave oziroma prevzema,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Postopek nakupa oziroma rezervacije

Za nakup v spletni trgovini obris.si registracija ni potrebna. Obiskovalec v spletni trgovini kupi oziroma rezervira artikel tako, da z gumbom “DODAJ V KOŠARICO” doda izdelek v košarico nato s klikom “NA BLAGAJNO” nadaljuje na blagajno, kjer v obrazec “Podatki plačnika” vpiše svoje podatke, izbere način plačila in s klikom na “KUPI SEDAJ” odda naročilo pri čemer obiskovalec tudi izjavlja, da je seznanjen in se strinja s pogoji poslovanja.

Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto in dodatne informacije glede plačila. Kupcu so tam dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Po prejemu oziroma potrdilu naročila je kupec v najkrajšem možnem času obveščen o moznem prevzemu pošiljke na lokaciji poudnika.

Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago priprav in o prevzemu obvesti kupca po elektronski pošti. Kupec za kupljeno blago prejme račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Naknadno podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Način plačila

Naročene izdelke na spletni trgovini obris.si lahko plačate na naslednje načine:

– kreditna kartica (MasterCard, Visa),

– po predračunu (bančno nakazilo),

– preko PayPala

– z gotovino na lokaciji ponudnika

 

Izdaja računa

OBRIS ŠPORT d.o.o. k naročenim blagom prilozi natisnjen račun. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov se ne upošteva.

 

Cene

Cene posameznih izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vključujejo stroškov dostave, razen če je navedeno drugače. Cene se lahko dnevno spremenijo brez predhodnega obvestila.

V primeru, da je ob izdelku naveden napačen podatek o ceni, ponudnik ni dolžan izvesti naročila. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

 

Dostava oziroma prevzem

Dostava na dom pri nakupih na obris.si ni mozna. Kupec prevzame blago na lokaciji ponudnika (Obris Ski Lab, Grajska cesta 4, 4260 Bled)

Ponudnik bo blago pripravil v dogovorjenem roku.

Ponudnik obvesti kupca o pripravljenem artiklu in monnem prevzemu v najkrajšem možnem času. V kolikor izdelkov ni na zalogi je kupec o tem pravočasno obveščen.

Ponudnik si pridržuje pravico do daljšega dobavnega roka.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu s 43.č. členom Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, z nedvoumno izjavo da odstopa od naročila/pogodbe (z imenom in datumom oddanega naročila), ne da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Informacijo o odstopu kupec sporoči na elektronski naslov info@obris.si.

Sporočilo je pravočasno, če je oddano v roku 14 dni pisno ali po elektronski pošti. Kupljene izdelke je treba vrniti trgovcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu kupoprodajne pogodbe, in sicer osebno na lokacijo Obris Ski Lab, Grajska cesta 4, 4260 Bled ali s priporočeno pošiljko na sedež podjetja OBRIS ŠPORT d.o.o., Blejska Dobrava 113, 4273 Bl. Dobrava. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo, razen če so izdelki uničeni, poškodovani, izgubljeni ali se je njihova količna zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost izdelek zamenjati za enakega ali podobnega, ali se odločiti za vračilo kupnine.

Za vrnjene izdelke trgovec kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Trgovec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Možnost odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga velja le za potrošnike (fizične osebe).

Pri nakupu na daljavo lahko trgovec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če trgovec sam ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago.

Pri vračilu izdelkov je potrebno priložiti kopijo računa in obrazec za odstop od pogodbe, katerega prejmete iz e-poštnega naslova info@obris.si.

Ponudnik ne odgovarja za morebitne poškodbe med dostavo oziroma transportom.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino.

 

Garancija

Posamezen izdelek deluje brezhibno le, če se kupec ravna v skladu s priloženimi navodili. V primeru, da izdelek ne deluje brezhibno, ponudnik jamči brezplačno odpravo pomanjkljivosti, ki so posledica napak materiala ali izdelave. V primeru, da popravilo ali zamenjava izdelka nista mogoča, ponudnik kupcu vrne kupnino.

Garancija ne velja v primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, neupoštevanja navodil in okvar v primeru višje sile. Garancije ni mogoče uveljavljati tudi v primeru, da so okvare nastale zaradi posegov nepooblaščenih oseb. Garancija prav tako ne velja v primeru, da artikel ni vzdrževan v skladu z navodili za uporabo in vzdrževanje.

Posledice vsakodnevne rabe izdelka (praske, odrgnine itd.) niso predmet garancije.

Garancijska doba je različna glede na izdelek ki ga izbirate in začne teči z dnem izročitve blaga. Pri uveljavljanju garancije je potrebno predložiti račun. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na izdelku. Popravila, ki se opravijo po izteku garancijske dobe, so plačljiva.

 

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik je dolžan kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Za stvarno napako gre, kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo, kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje in bi prodajalcu morala biti znana, kadar artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, kadar se kupcu izroči artikel, ki se z vzorcem ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom in fotografijami le-te na lastne stroške obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina obris.si po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@obris.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik OBRIS ŠPORT d.o.o bo v 8 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletna trgovina obris.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in potrošnikom velja in se uporablja slovensko pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Poleg teh Pogojev poslovanja vas prosimo, da se seznanite tudi s Politiko zasebnosti, ki opredeljuje način zbiranja in uporabo vaših podatkov. Politika zasebnosti je dostopna preko naslednje povezave: https://obris.si.

 

Pogoji izposoje opreme

Pogoji izposoje opreme obravnavajo delovanje izposoje smučarske opreme preko obris.si in na sami lokaciji ponudnika. Postopek rezervacije izposoje preko spletne strani, nacin placila, prevzem, itd, poteka na isti način kot pri spletni trgovini zgoraj. Ob izposoji opreme na sami lokaciji ponudnika kupec oziroma stranka prejme obrazec na katerem izpolniti svoje podatke ter se z podpisom obrazca strinja da sama odgovarjate za svojo varnost (izposoja opreme na lastno odgovornost) ter za izposojeno opremo. V primeru poškodbe opreme ali izgube opreme kupec oz stranka sama krije nastale stroške. 




Kontakt

Če potrebujete kakršnekoli informacije ali pomoč se lahko obrnete na nas preko e-poštnega naslova info@obris.si.

 

S spletnim mestom obris.si upravlja OBRIS ŠPORT d.o.o.

OBRIS ŠPORT d.o.o., Bled, 9.1.2024